Здатність до самопроектування як ознака психологічного здоров’я особистості.

Autor

  • С. Ю. Рудницька Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України

Abstrakt

Постнекласичний вектор привніс кардинальні зміни в сучасну психологію: на сьогоднішній день у її предметній сфері простежуються тенденції розуміння особистості як складної відкритої системи, що самоорганізується, а ознаками психологічного здоров’я особистості постають її здатності до саморозвитку та самопроектування.

Проте, не зважаючи на актуальність зазначеної проблеми, психологічні основи процесу самопроектування дотепер залишаються мало опрацьованими [1; 2], що становить значну перешкоду для розробки соціально-психологічних практик і технологій, орієнтованих на психологічне здоров’я особистості. Метою нашого дослідження є визначення сутності і змісту процесу самопроектування особистості як ознаки її розвитку і психологічного здоров’я.

Biogram autora

С. Ю. Рудницька, Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України

доктор психологічних наук, доцент

Bibliografia

Проблемы психологической герменевтики / под ред. Н. В. Чепелевой. Київ : Изд-во Нац. пед. ун-та им. Н. П. Драгоманова, 2009. 382 с.

Розуміння та інтерпретація життєвого досвіду як чинник розвитку особистості: монографія / за ред. Н. В. Чепелєвої. Кіровоград : ІмексЛТД, 2013. 276 с.

Самопроектування особистості у дискурсивному просторі : монографія / Н. В. Чепелєва, М. Л. Смульсон, О. В. Зазимко, С. Ю. Гуцол [та ін.] ; за ред. Н. В. Чепелєвої. К. : Педагогічна думка, 2016. 232 c. URL : http://lib.iitta.gov.ua/704560/ (дата звернення 29.10.2019).

Чепелєва Н. В., Рудницька С. Ю. Нормативна модель самопроектування особистості. Наука і освіта. 2017. № 11. С. 105- 113.

##submission.downloads##