Дослідження особливостей життєстійкості, мотивації, самоздійснення та вигорання викладачів
Abstract
Наше дослідження проводилось у межах теми: «Психофізіологічні закономірності професійної життєстійкості фахівців соціономічних професій». Це професії типу «людина-людина», які передбачають постійну роботу з людьми та безпосереднє спілкування в процесі професійної діяльності. Основні завдання дослідження: визначення особливостей життєстійкості, професійної мотивації, самоздійснення, самоефективності та вигорання викладачів. Отримані результати передбачається використати з метою науково обґрунтованої розробки системи загальних заходів, спрямованих на сприяння особистісно-професійному самоздійсненню викладачів та підвищенню рівня їхньої професійної життєстійкості.
Downloads
Published
2020-11-20
Issue
Section
Статті