Психологічна специфіка переживань фрустраційних ситуацій у студентський період
Abstract
Сучасна реальність є невичерпним джерелом стресових, критичних фрустраційних ситуацій. Психічна травматизація є неминучим явищем, в якому проявляється ставлення людини до різноманітних стрес-факторів життя. Проблема психологічного напруження і необхідності постійного їх подолання стала ще більш актуальною у зв’язку із загальним загостренням соціальної кризи та особливо позначається на молоді, яка навчається і зазнає впливу численних фрустраційних факторів, як соціального та особистісного, так і інформаційного характеру. Виникненню та розвитку психологічного напруження сприяє також специфіка виконуваної діяльності, характер якої, у сполученні з особистісними властивостями, позначається на особливостях переживання. В цьому контексті вивчення специфіки деструктуруючих переживань фрустрацій і фрустраційних ситуацій набувають особливого значення.