Індивідуально-психологічні чинники формування прокрастинації.
Abstract
Актуальність проблеми прокрастинації обумовлена тим, що цей стан знайомий більшості людей і до певного рівня вважається нормальним. Але прокрастинація стає проблемою, коли перетворюється в «нормальний» робочий стан при виконанні будь-яких справ. В результаті поставлені задачі не виконуються або виконуються неякісно, з запізненням і не в повному обсязі, що призводить до відповідних негативних результатів у вигляді незданої сесії, сутичок з рідними та друзями, втрачених можливостей тощо. Тому постає питання, що ж саме впливає на ступінь вираженності прокрастинації. Адже, її негативні наслідки виражаються в зниженні успішності особистості, виникненню перешкод для особистісного розвитку та навчально-професійної діяльності, гострих емоційних переживань власного неуспіху і незадоволеності результатами своєї діяльності, що, у свою чергу, через тривалий час призводить до руйнування психологічної рівноваги, зниження адаптаційних можливостей та благополуччя особистості.References
Баранова Р. А., Карловская Н. Н. Взаимосвязь прокрастинации и параметров ответственности у студентов с разной академической успеваемостью. Активность и ответственность личности в контексте жизнедеятельности: Материалы Всерос. науч.-практ. конф. с междунар. участием (Омск, 9-10 окт. 2008). Омск, 2008. С. 17-21.
Витютина Т. А. Нарушения переживания течения времени как критерий наличия психических нарушений. Проблемы здоровья личности в теоретической и прикладной психологии: Материалы междунар. науч.-практ. конф. (Владивосток, 15-19 сент. 2011). Владивосток, 2011. С. 91-94.
Дворник М. С. Прокрастинація в конструюванні особистісного майбутнього: монографія. Інститут соціальної та політичної психології НАПН України. Кропивницький, 2018. 120 с.
Мотрук Т. О. Прокрастинація як інгібітор розвитку успішної особистості. Актуальні питання сучасної психології: Матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених (Суми, 15 травня 2014). Суми, 2014. С. 292-297.