Психологічне здоров’я освітнього персоналу: рівень вираженості компонентів та їх зв’язок з організаційно-професійними та соціальнодемографічними чинниками

Автор(и)

  • Л. М. Карамушка Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України
  • О. В. Креденцер Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України
  • К. В. Терещенко Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України
  • В. І. Лагодзінська Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України
  • В. М. Івкін Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України
  • О. С. Ковальчук Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України

Анотація

Інтенсифікація діяльності освітнього персоналу, обумовлена освітніми реформами, введенням нових форм роботи, зокрема, значного збільшення обсягу дистанційного навчання в умовах пандемії COVID-19, обумовлюють підвищення значущості проблеми психологічного здоров’я освітнього персоналу. Одним із важливих аспектів цієї проблеми є аналіз вираженості структурних компонентів психологічного здоров’я та вплив на них організаційно-професійних та соціальнодемографічних чинників.

Біографії авторів

Л. М. Карамушка, Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України

академік НАПН України, доктор психологічних наук, професор

О. В. Креденцер, Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України

доктор психологічних наук, доцент

К. В. Терещенко, Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України

кандидат психологічних наук

В. І. Лагодзінська, Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України

кандидат психологічних наук

В. М. Івкін, Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України

кандидат психологічних наук, доцент

О. С. Ковальчук, Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України

науковий співробітник

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-11-20