Особливості формування емпатійних міжособистісних стосунків молодших школярів в інклюзивній освіті.
Анотація
Системний аналіз запитів батьків, які мають дітей з особливими освітніми потребами, на навчання їх дітей в загальноосвітніх закладах показує сучасність інклюзивної освіти. Впровадження інклюзивного навчання показало наявність проблем в формуванні міжособистісних стосунків молодших школярів. Саме стан цих проблем визначає необхідність дослідження з позицій різних дисциплін.Посилання
Бабяк О. О. Формування афективного компонента міжособистісних стосунків у підлітків зі ЗПР у шкільній групі. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови 2013. № 4 (2).
Бабяк О. О. Формування когнітивного компонента міжособистісних стосунків у підлітків зі ЗПР у шкільній групі. Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови 2014. № 5.
Базима Н. В. Створення мовленнєвого середовища як умова формування мовленнєвої активності в дітей зі спектром аутистичних порушень. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19: Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. Київ: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. Вип. 28.
Колупаєва А. Організаційно-педагогічні умови інтегрування дітей з особливостями психофізичного розвитку в загальноосвітній простір. Дефектологія, 2003. №4.