Діагностика сформованості рівнів наративної компетентності особистості.

Автор(и)

  • К. В. Гуцол Інститут психології ім. Г.С. Костюка НАПН України

Анотація

Цивілізаційні виклики сучасності формують принципово нові вимоги до особистості: прогресивне суспільство потребує соціальних лідерів, здатних конструювати власну ідентичність, спрямованих на саморозвиток і самореалізацію. З усіх дискурсивно-орієнтованих концепцій конструювання ідентичності саме наративний підхід є здатним максимально повно розглядати її розвиток і трансформацію [1; 2; 3]. Проте проблема наративної компетентності особистості залишається малоопрацьованою в сучасній психології, існує потреба в розробці діагностичного інструментарію її сформованості. Метою дослідження є розробка й апробація методичного інструментарію визначення рівнів сформованості наративної компетентності особистості.

Біографія автора

К. В. Гуцол, Інститут психології ім. Г.С. Костюка НАПН України

аспірант

Посилання

Baddeley, J., & Singer, J.A. (2007). Charting the life story’s path: Narrative identity across the life span. In J. Clandinin (Ed.), Handbook of narrative research methods (pp. 177–202). Thousand Oaks, CA: Sage. https://doi. org/10.4135/9781452226552.n7

Brockmeier J., & Carbaugh D. (Eds.). Narrative and identity. Narrative and identity: studies in autobiography, self, and culture. Amsterdam : John Benjamins, 2001. P. 39–58.

Hammack, P.L. (2008). Narrative and the cultural psychology of identity. Personality and Social Psychology Review, 12, 222–247. https://doi. org/10.1177/1088868308316892

##submission.downloads##